zaterdag 24 maart 2012

De Derde Wandeling. / The Third Walk.

Deze wandeling is de derde wandeling die ik gemaakt heb.  Ik had hem gewoon vergeten te posten.  Dus, opnieuw naar Emblem, ditmaal via de Kromme Ham heen en langs het Nete-kanaal terug.

This is the third walk, I've made this year.  I'd just forgotten to post it.  So, I go to Emblem again, but this time via the Kromme Ham en the Nete-channel.


Ik verlaat m'n woning. / I leave home.

De Blokstraat. / The Blokstraat.

Onderweg naar De Vesten. / Along the way, towards De Vesten.




De ingang van De Vesten. / The entry of De Vesten.

De Lisperse Poort. / The Lisperse Poort.

Over de Nete. / Across the Nete.

De Spoorwegovergang. / The railroad-crossing.

De Bernandijnenlaan. / The Bernadijnenlaan.




De eerste ijzeren brug. / The first iron bridge.



Naar de tweede ijzeren brug. / Towards the second iron bridge.

Over het Nete-kanaal. / Across the Nete-channel.




De Beatrijslaan. / De Beatrijslaan.

De Kromme Ham. / De Kromme Ham.





















Het einde van de Kromme Ham.  Links begint de Beemdenweg en rechts de Vredestraat. / The end of the Kromme Ham.  To the left starts the Beemdenweg, to the right the Vredesrtraat.

De Beemdenweg. / The Beemdenweg.







De Emblemsesteenweg. / The Emblemsesteenweg.


De brug op. / Onto the bridge.

Over de Nete. / Across the Nete.

En het Nete-kanaal. / And, the Nete-channel.

Ik bereik het Nete-kanaal. / I reach the Nete-channel.


Ik vat de terugweg aan. / I start the way back.








De jachthaven van Emblem. / The yacht-basin of Emblem.


De ganzenfamilie stelt het wel. / The family of geese is doing alright.




Ik rijd voort. / I drive on.




Het panoramisch zicht. / The panoramic view.

Ik volg het Nete-kanaal. / I follow the Nete-channel.



De tweede ijzeren brug. / The second iron bridge.

Onder de tweede ijzeren brug. / Under the second iron bridge.



De Hof van Nazareth. / The Hof van Nazareth.

Oud Lier / Old Lier (a pub).

De eerste ijzeren brug. / The first iron bridge.

Over de Nete. / Across the Nete.

De Bernardijnlaan. / The Bernardijnenlaan.


De ingang van De Vesten. / The entry of De Vesten.

Lente in het hospitaal. / Spring in the clinic.

Eddy en Tim. / Eddy and Tim.

Tim en Ayla. / Tim and Ayla.

Uw ondergetekende. / A portrait of me.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten