maandag 14 mei 2012

Naar Dries. / To Dries.

Op de twee weken na van zonnig en goed weer in maart, hebben we nog niet veel geluk gehad, dit jaar.  Maar, afgelopen zondag was het zonnig bij een gematigde temperatuur van 15 graden.  Dus, reed ik naar Dries. / Besides the good and sunny weather we had in March, we haven't been very lucky with the weather, this year.  However, passed Sunday it was sunny weather with a moderate temperature of 15 degrees.  So, I drove to Dries.


Ik verlaat mijn woning. / I leave my house.

De Spuilei. / The Spuilei.



De ingang van de Vesten. / The entry of the Vesten.

De Vesten van Lier. / The Vesten of Lier.










Hier verlaat ik de Vesten. / Here, I leave the Vesten.


Naar de brug toe. / Towards the bridge.

De brug over de Nete. / The bridge to cross the Nete.

De Nete. / The Nete.

Onderweg naar Dries. / Along the way to Dries.


De oude melkfabriek. / The old milk-factory.


Het huis van Dries van Noten. / The home of Dries van Noten.

De officiele ingang tot het huis van Dries van Noten. / The official entry of the house of Dries van Noten.

Terug naar Lier. / Back to Lier.








De brug onder de R-16 (ring van Lier) / The bridge under the R-16.


Een treurwilg. / A weeping willow.

Naar de dijk. / To the dyke.

We zijn terug aan de brug over de Nete. / We are back at the bridge across the Nete.

Naar de Vesten. / Towards the Vesten.

De Nete. / The Nete.

Het park van Lier. / The park of Lier.

De Vesten. / The Vesten.

Uitzicht op de Nete. / A view on the Nete.


Cultuurcentrum 'De Mol'. / Centre of culture 'De Mol'.



Taverne 'De Dijk'. / Tavern 'De Dijk'

De Bloemmolens. / The Bloemmolens.








Hier verlaat ik de Vesten. / Here, I leave the Vesten.


De Hazenstraat. / The Hazenstraat.


De Lookstraat. / The Lookstraat.


De Lange Koepoortstraat. / The Lange Koepoortstraat.

Waar m'n vriend op me wacht. / Where my friend is waiting on me.

Er is blijkbaar iets gebeurd in Lier. / Apparently, something happened in Lier.


De Kluizerkerk. / The Kluizerkerk.

De brug tussen de Mosdijk en de Oever. / The bridge that seperates the Mosdijk from the Oever.

De Oever. / The Oever.

De Mosdijk. / The Mosdijk.



Terug naar huis. / The way back to my home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten